Sunday, May 8, 2011

kasih yg takkan pernah terbalas~

~keluargaku trsayang~(amar xde)
slmt ari ribu dan bapa...ssghnya pengorbanan mu amat berharga dan sgt2 berjasa dlm hidup kami
(adk beradik)...
wahai ayahanda dan bonda ku
moga ALLAH akn pnjgkan umur kalian...dimurahkan rezeki sllu..
diredai kehidupan di akhirat kelak..
ssghnya aku ingin mnjd saksi bhwa kalian tlh mmberi didkan yg terbaik utk kami...
membesar, mendidik, mengajar, memberi....
segala keperluan kami tlh engkau ckupkan..
semua kehendak kami sntiasa engkau turutkan...
wlaupun kdg kala kala kami masih merasai ade yg msh tdk lengkap..
tp aku amat brsyukur...
alhmdulillah..
kalian berdua mendidk dan mmberi didikan agama yg ckup sempurna..
bgku ia trlalu ckup dan begitu besar nilainya yg takkan mampu ku bls dgn apa2 shja...

wahai ibu dan ayhku...
aku bknlah yg ckup sempurna utk mnggembirakan kalian...
nmun sedaya upayaku akn mnjd anak dan hamba yg sentiasa taat kpd kalian..
utk menjd anak yg solehah..
impian setiap ibubapa..
hrpn setiap insani..
akn ku cuba utk solehah walau ku tau tdk layak utk aku mmgang glrn trsebut..

hrpnku..
moga kita semua akn trgolong dlm dlm golongn hamba2 NYA utk SYURGA FIRDAUSI..
impian setiap org..
"YA ALLAH..SSGHNYA ENGKAU MAHA MENGETAHUI....aku amat menyayangi mereka..jdkanlah aku ank yg solehah kegembiraan dan kebahagiaan setiap ibu bapa..."
amin..^_^

ampunkan slh silp kami bonda ku..

 

No comments:

Post a Comment


pemilik cinta

Wahai muslimah,dirimu ibarat kuntum penyeri.. Sang suria pagi... Kudupnya mekar meniti hari.. Mewangi bak haruman syurgawi.. Usah biarkan wajahmu dipalit luka, lantaran iman tatkala leka. . Taqwamu menjadi benteng diri.. Angkatlah martabatmu ke puncak tertinggi.. insyallah...^_^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...