Wednesday, January 12, 2011

tersilap bicara...ampunkan aku..

.....
ya allah...mge engkau akn permudhkan urusanku....

mungkin kata-kata ku itu tlh mngguris hati nya....

namun bkn ini yg aku mksudkan...

aku seorg insan...manusia biasa yg sentiasa alpa pd kemewahan dunia...

ya allah.....

sampaikan niat baik ku ini pdnya.....

mungkin aku yg brslh dlm melontarkan kata-kata.....tp temanku.....

pahamilah diri aku ini...

"aku bkn yg solehah...tp berusaha  utk mnyolehahkan..."

plezz???  mungkin mksud yg engkau pahami lain dgn bicara hati ku...

bantulah hamba mu ini....
tenteramkan jiwa ku....

mge persahabatan yg terjalin ini akn mndpt berkat dr allah....

namun,,,adkh aku yg kurg dlm melontarkan kata2.....??
ya....."nabila,,sntiasa cari kesalahan sendiri sblm slh org lain..."

insyallah...
idup dan mati ku hnye utk mu ya ALLAH...

andai trkasar bhse mohon di maafkan,,,

andai trlanjur bicara mge dibicarakan agar aku tdk trsilap utk kali kedua....

terimalah taubatku..

No comments:

Post a Comment


pemilik cinta

Wahai muslimah,dirimu ibarat kuntum penyeri.. Sang suria pagi... Kudupnya mekar meniti hari.. Mewangi bak haruman syurgawi.. Usah biarkan wajahmu dipalit luka, lantaran iman tatkala leka. . Taqwamu menjadi benteng diri.. Angkatlah martabatmu ke puncak tertinggi.. insyallah...^_^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...